Waarom ik dit werk nog steeds na ruim 25 jaar nog steeds met evenveel plezier doe als in het begin? Is de samenwerking en het vertrouwen van de klant, wanneer ze mij volledig de vrije hand geven en vervolgens het eindresultaat in werkelijkheid nog mooier is dan op m'n beeldscherm! Zo ging het ook met de heren van LifeLine Ridderkerk, Arie Klootwijk en Co Snijders.
Eigen concept
De naam doet je anders vermoeden, maar is inmiddels hier in Ridderkerk een bekend begrip. Patricia Heykoop runt samen met haar man Ray en Franse Bull Arie een winkel met Fashion en Gifts. Ze vroeg ons eens naar haar logo te kijken en deze te restylen. Het logo wat ze had was nog niet geheel naar wens. Zo geschiedde, geheel in eigen stijl.
Dat is andere (pannen)koek
Pannenkoeken boerderij Brinkzicht is een gezellig familierestaurant in een prachtige authentieke Drentse boerderij, gelegen midden in het Nationaal beek- en esdorpenlandschap Drentsche Aa. De afgelopen 23 jaar lag de hoofdzaak hoofdzakelijk op oudere gasten, fietser, en wandelaars. De doelstelling was om naast de huidige gasten, meer te focussen op jongere gezinnen. Om dit te bereiken kreeg het interieur en exterieur een flinke facelift.
De bever bij de staart pakken
In Canada hebben ze een lekkernij dat heet 'Beavertail'. Dit zijn een soort van dikke pannenkoeken voorzien van zoete lekkernijen. Deze lekkernij komt naar Nederland onder de naam '(bever) Staart'. Daarvoor hebben we een volledige look/huisstijl mogen ontwikkelen, inclusief verpakking en website. Daar krijg je toch spontaan trek van?
Zal ik het voor u inpakken?
Het maken van een huisstijl is iets heel persoonlijks, je hoopt dat de klant net zo blij reageert als bij het uitpakken van een cadeautje. Hier een logo voor een kledingwinkel/fashion inclusief monogram.
Verknipt logo
Voor KnipShop Ab & Hans in Papendrecht hebben we het logo mogen restylen/moderniseren. We hebben voor een 'verknipt' logo gekozen in een strakke vormgeving. Daarbij hebben we gezorgd voor afsprakenkaartjes, visitekaartjes, lichtbak en belettering pand.
Nieuw gezicht voor Leefbaar Ridderkerk
Rond juni werden wij gevraagd eens naar het logo te kijken van Leefbaar Ridderkerk. Het viel ons op dat het eigenlijk een exacte kopie was van het oude logo van de Gemeente Ridderkerk, maar dan zonder de ridder Sint Joris.
Nieuw ontwerp Pharma bus
Cyberfreight International is in 2016 gestart met het vervoer en de opslag van pharmaceutische producten onder de naam Pharma Logistics. Buiten dat wij hun huisstijl daarop hebben aangepast, hebben we ook het ontwerp van de bedrijfswagen mogen verzorgen.
restyling ADDarbo
Pieter Steenks liep al langer met het plan om z'n logo en huisstijl te gaan restylen naar een nieuw niveau. Met name omdat hij toe was aan een vernieuwde website.
Logo ontwerp 'Green Bull'
Fruit Market International BV is gespecialiseerd in distrubutie van lemons. Ze willen wat meer gaan doen met deze lemons en zijn van plan een drankje op de markt te brengen onder het mom van 'Green Bull' - de gezonde tegenhanger van 'Red Bull'. Peter Bouman vroeg ons daar een logo voor te maken onder de Spaanse vertaling 'Toro Verde'. De verpakkingen moeten nog worden geproduceerd.
Nieuwe huisstijl 'het Gerecht'
In september benaderde Martijn Kooiman ons voor een menukaart. Dit is uiteindelijk niet alleen bij alleen een menukaart gebleven.
Volledige huisstijl STC-KNRM voor beurs
STC-KNRM stond in oktober op de 'Offshore-Energy beurs'.
Nieuw logo en huisstijl voor HECX Business Development
Harrie van Heck heeft ons benaderd met de vraag zijn logo en huisstijl van HECX Business Development te vernieuwen.
Kritisch oog
Logo's voor een huisstijl, advertentie of andere media doeleinden, krijgen we vaak aangeleverd.
Dorstlesser voor Den Otter Kantoorpartners
Een lucratieve aktie van Den Otter Kantoorpartners tijdens de warme zomermaanden.
Ook Bouwmarkt-Online dik tevreden met de nieuwe huisstijl.
Maak een duidelijk opvallend logo voor een nieuw opstartende online-bouwmarkt, dat was de opdracht van Arno Sap eigenaar van Bouwmarkt-Online.